Felles padleturer legges nå til tirsdager

Vi har flyttet torsdagspadlingen til tirsdager, ev onsdager.

Etter noen henvendelser så har vi flyttet fellespadlingen «torsdagspadlingen» til tirsdager eventuelt onsdager. Hver tur opprettes som arrangement på Facebook. Hvis vi rekker det legges det også ut her.

Som regel er det oppmøte på Tørrfiskbrygga kl 17:30, tidspunktet kan avvikes så følg med på oppdateringer.

Vi pleier å ta en pause på land i løpet av turen, så det er lurt å ta med noe å bite i og (varm) drikke. For å være med på disse padleturene må du enten ha våttkort eller ha padlet litt før. Det er mulig å leie kajakk av sjøsportklubben, men vi har kun noen få tørrdrakter i liten størrelse. Det er også mulig å benytte en av våre fantastiske robåter til turen. Oppmøte 17:30, og destinasjon avhenger av erfaringsgrunnlaget til de som møter og vindforholdene.