NPF grunnkurs hav 16-18. juli!

Brønnøy Sjøsportklubb arrangerer grunnkurs i hav (16timer) 16-18.Juli!
Hovedmålet med dette praktiske kurset er å gi deg grunnleggende kunnskap om havkajakk, øvrig utstyr og padleteknikk, i tillegg til stort fokus på sikkerhet, førstehjelp og redning.
Kurspris:
Kr. 2.500,-
Trenger du å låne utstyr (gjelder ikke tørrdrakt) er dette gratis for medlemmer av Brønnøy Sjøsportklubb, og koster 500kr ellers.
Trenger du å leie tørrdrakt koster dette 250,- uansett om du er medlem eller ikke.
Dette må du ha med deg hvis du ikke leier det av oss: Kajakk, åre, tørr/våtdrakt -og sko, spruttrekk og vest.
Praktisk informasjon:
Tid: 1700 16. Juli
Instruktører: Joakim Kvam
Sted: Ved naustet i nordenden i Svarthopen
Krav: Må være svømmedyktig
Anbefalt personlig utstyr:
• To skift og gjerne flere lag ullklær, flere sett ullsokker.
• Håndkle
• Noe varmt å drikke
• Vann
• God matpakke
• Sjokolade eller lignende som er effektiv for å produsere energi og stoppe sult
Vi legger opp til lunchpause midt i økten, og muligheter for å gå opp og spise litt mot slutten av dagen dersom det begynner å bli tungt. Redningstreninga der vi arbeider i vannet har en tendens til å suge energi ut av oss, så ta med litt ekstra nistemat.
spørsmål send epost til bronnoysjosportklubb@gmail.com.
NB! Påmeldingen er bindende
Kursavgift betales til konto 4516 24 70179 før kursstart. Ev innmelding i Brønnøy sjøsportklubb gjøres via minidrett.no.
Evt. leie av utstyr kan betales i etterkant av kurset.
Kontaktperson for arrangementet er Joakim Kvam
Brønnøy Sjøsportklubbb og våre superflinke instruktører ønsker dere velkommen på kurs!