Aktivitet i høst

Folkehelsedagen:

I anledning Folkehelsedagen, torsdag 16. september, arrangerer Brønnøy Sjøsportklubb åpen dag i Svarthopen nord fra kl 16:30 – 19:00.

Åpent naust, se hvordan dere som medlemmer kan bidra på dugnader for å ferdigstille og ta i bruk.

Vi kommer til å ta ut noen seiljoller, kajakker og kanskje til og med noen robåter som kan prøves på vannet. Eller bare en prat om utstyrsbruk og muligheter som klubbmedlem.

Klubbdager:

Fra og med neste torsdag den 23. september arrangeres klubbdager på Tørrfiskbrygga kl 17 – 19 ca. De dagene det er godt padle- og rovær blir oppmøte/klar på havet kl 16:30 for å rekke tilbake før mørket. De dagene det er dårlig vær bruker vi til å reparere utstyr og ev til å planlegge helgeturer og kurs.

Styret håper på en aktiv sjøsporthøst, vel møtt!