Medlemsinfo

Foreningens formål er å legge til rette for alle typer sjøsport, det være seg seiling, roing, padling eller annen sjørelatert aktivitet som medlemmene ønsker å drive med.
– Foreningen skal jobbe framtidsrettet og skal ha spesielt fokus på sikkerhet og opplæring.
– Foreningens målgruppe omfatter sjøsportsinteresserte i alle aldre.

Som medlem får du muligheten til å dyrke din interesse for sjøsport alene eller sammen med andre likesinnede. Du får tilgang til klubbens utstyr bl.a. seiljoller, kajakker, kanoer og robåter. Vi har også våtdrakter og flytevester til utlån. Du kan delta på turer og kurs og du får muligheten til å bidra til at du og andre kan drive et aktivt sjøsportliv. Når det passer slik arrangerer vi felles arrangement med enten kurs eller organisert aktivitet. Info legges ut her og på FB.

Som medlem må du sette deg inn i vår HMS-plan

Vi forventer at du som medlem stiller opp på dugnader i klubben minst to ganger i året. Dugnadene kan bestå i å flytte utstyr fra eller til vinterlagring, vedlikehold av klubben sitt utstyr eller lokaler, eller stille som medhjelper på klubbens sine kurs eller arrangement.

Medlemsavgiften pr kalenderår:

Familiemedlemskap kr 1 000,-
Voksne kr 500,-
Barn, ungdom og studenter * kr 300,-

Familiemedlemskap gjelder alle medlemmer i samme husstand.

Du blir medlem ved å registrer deg på https://minidrett.nif.no

Kursavgifter for de som ikke er eller vil bli medlem kan betales direkte til klubbens konto.: 4516 24 70179

Følg Brønnøy Sjøsportklubb på klubbens Facebookside for mer daglig oppdatering og informasjon!

Vi ønsker deg velkommen som medlem i Brønnøy sjøsportklubb.

Oversikt over utstyr som kan leies/lånes av medlemmer.

Utstyr Medlem
Kajakk m/åre, vest og spruttrekk kr 200.-
Våtdrakt kr 50,-

Leiekostnaden er pr. døgn.

NB! Det kreves våttkort og padleerfaring for å kunne leie kajakk.

For leie av kajakker kontakt Joakim Kvam.