Grunnkurs Hav – fulltegnet

Brønnøy Sjøsportklubb arrangerer grunnkurs i hav (16timer) 12-13.mai.

Hovedmålet med dette praktiske kurset er å gi deg grunnleggende kunnskap om havkajakk, øvrig utstyr og padleteknikk, i tillegg til stort fokus på sikkerhet, førstehjelp og redning.

Kurspris:
Kr. 2.500,-
Trenger du å leie utstyr (gjelder ikke tørrdrakt) koster dette 500,- /gratis for medlemmer av Brønnøy Sjøsportklubb
Trenger du å leie tørrdrakt koster dette 250,- uansett om du er medlem eller ikke.

Dette må du ha med deg hvis du ikke leier det av oss: Kajakk, åre, tørr/våtdrakt -og sko, spruttrekk og vest.

Praktisk informasjon:
Tid: 12-13.mai kl. 10:00-18:00 begge dager
Instruktører: Jon Ivar Laumann og Kurt Fagerland
Sted: Innervika – https://kart.gulesider.no/?c=65.475859,12.300286&z=12&q=%22Innervika,%20BR%C3%98NN%C3%98YSUND%22;214965494;geo
Krav: Må være svømmedyktig
Forbehold: Minimum 6 deltakere

Anbefalt personlig utstyr:
• To skift og gjerne flere lag ullklær, flere sett ullsokker.
• Håndkle
• Noe varmt å drikke
• Vann
• God matpakke
• Sjokolade eller lignende som er effektiv for å produsere energi og stoppe sult

Vi legger opp til lunchpause midt i økten, og muligheter for å gå opp og spise litt mot slutten av dagen dersom det begynner å bli tungt. Redningstreninga der vi arbeider i vannet har en tendens til å suge energi ut av oss, så ta med litt ekstra nistemat.

Mer om kursinnholdet finner du på http://padling.no/vaattkort-og-sikkerhet/hva-er-vaattkort/de-ulike-kursene-i-npf-vaattkort/havpadling/grunnkurs-hav/

For påmelding eller spørsmål send epost til bronnoysjosportklubb@gmail.com.

NB! Påmeldingen er bindende, påmeldingsfrist er 20.april, men ikke vent å meld deg på hvis du allerede nå vet at du skal delta – det er stor pågang på kursene våre!

Kursavgift betales til konto 4516 24 70179 før kursstart. Ev innmelding i Brønnøy sjøsportklubb gjøres via minidrett.no.
Evt. leie av utstyr kan betales i etterkant av kurset.

Kontaktperson for arrangementet er Camilla Falch.

Brønnøy Sjøsportklubbb og våre duperflinke instruktører ønsker dere velkommen på kurs!Brønnøy Sjøsportklubb arrangerer grunnkurs i hav (16timer) 12-13.mai.

Kurspris:
Kr. 2.500,-

Praktisk informasjon:
Tid: 12-13.mai kl. 10:00-18:00 begge dager
Instruktører: Jon Ivar Laumann og Kurt Fagerland
Krav: Må være svømmedyktig
Forbehold: Minimum 6 deltakere

Anbefalt personlig utstyr:
• To skift og gjerne flere lag ullklær, flere sett ullsokker.
• Håndkle
• Noe varmt å drikke
• Vann
• God matpakke

For påmelding eller spørsmål send epost til bronnoysjosportklubb@gmail.com.

Evt. leie av utstyr kan betales i etterkant av kurset.

Kontaktperson for arrangementet er Camilla Falch.

Comments are closed.